Junior Business Controller
- Maarssen
- Full time (40 uur)
- Status: gesloten
Wat ga je doen?
Voor ons team Finance zijn wij op zoek naar een junior business controller. In die rol fungeer je als schakel tussen Finance, de business en de interne afdelingen. Wij zijn op zoek naar iemand die naast het uitvoeren van de reguliere werkzaamheden, initiatief toont en graag mee denkt en helpt bij het verder professionaliseren van de organisatie. Bijvoorbeeld door het optimaliseren van processen, het verbeteren en uitbreiden van analyses en rapportages. Een interessante rol voor een financial die leergierig is en mee wil groeien met de organisatie.
Jouw taken en verantwoordelijkheden
Je bent zowel uitvoerend als controlerend betrokken bij alle operationele financiële processen. Hieronder zaken die tot jouw terugkerende werkzaamheden behoren:
- Nauw betrokken bij de maandafsluiting
- Tijdig, juist en volledig beheren en verwerken van de commissiestromen
- Financieel inzichtelijk maken van target realisaties en opbrengsten
- Opstellen van diverse financiële rapportages
- Proactief verbeteren van financiële processen
- Ondersteunende werkzaamheden t.b.v. de verbetering van de AO/IC
- Ondersteunende projectmatige werkzaamheden t.b.v. het automatiseren van financiële processen
Je beschikt over
- Een afgeronde financiële opleiding of aantoonbaar hbo werk-en denkniveau
- Boekhoudkundige kennis
- Uitmuntende Excel skills (VBA en macro’s)
- Goede analytische vaardigheden
- Drive om zaken in detail goed af te ronden en geen geld te laten liggen
- Gezonde dosis werklust
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden
- Enthousiasmerend, overtuigingskracht
- Affiniteit met IT en automatisering
Je bent in staat om
- Een gevolg te herleiden naar een oorzaak en hier een structurele oplossing voor te zoeken
- Prioriteiten te stellen
- Knelpunten te signaleren en deze proactief op te pakken
- Verantwoordelijkheid te nemen in de toegewezen taken
- Helder te formuleren zowel schriftelijk als mondeling
Wat wij bieden
- Een afwisselende en zelfstandige functie in een informele en dynamische omgeving
- Goede marktconforme arbeidsvoorwaarden
- 23 vakantiedagen
- 8% vakantiegeld
- Pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- Collectieve Ongevallenverzekering
- Gedeeltelijk thuiswerken mogelijk met een daarbij behorende thuiswerkvergoeding
Over allservices
allservices Distribution bestaat uit de bedrijven allservices, allservices Prepaid, Optie1 en Green for you. Met 44 collega’s ondersteunen we zo’n 500 partners. Dit zijn onder meer retailers, e-tailers, callcenters, financieel adviseurs, hypotheekadviseurs en verduurzamingsspecialisten.
Onze basis ligt in de telecom waarbij wij een platform bieden voor onze partners waarmee zij abonnementen kunnen aansluiten voor mobiele- en vaste telefonie, voor de verkoop van prepaid vouchers en andere value cards en voor de inkoop van hardware zoals smartphones en smarthome producten.
De ondernemers van de 45 Optie1 winkels hebben een breed assortiment van telecom gerelateerde producten en diensten, verduurzaming en “smart living”.
Met Green for you richten we ons op het verduurzamen van woningen en bedrijven met onder andere de verkoop en installatie van zonnepanelen, warmtepompen, isolatie en laadpalen. Hierbij bieden we ook een platform waar partners op een eenvoudige manier offertes kunnen maken.
Interesse? Solliciteer direct!
Stuur jouw motivatie en CV naar hrm@allservices.nl en wie weet word jij wel onze nieuwe collega!