Financieel Administratief Medewerker
- Maarssen
- Full time (40 uur)
- Status: open
Wat ga je doen?
Voor de versterking van onze afdeling Finance zijn we op zoek naar een zelfstandige, doelgerichte, accurate en enthousiaste nieuwe collega die in staat is om de administratieve vastlegging van (hardware) inkoopfacturen efficiënt te organiseren en uit te voeren.
Na een inwerkperiode ben je als eerste verantwoordelijk voor de verwerking van de hardware inkoopfacturen en hardware facturatie naar onze partners toe (zowel de in- en verkoopfacturen), de betalingen van de hardware facturen en RMA. Belangrijkste doelstelling is om ervoor te zorgen dat alle relevante transacties tijdig, juist en volledig worden afgehandeld. Daarbij zullen ook het boeken/betalen van andere facturen tot de werkzaamheden gaan behoren van aan de ons gelieerde BV’s, en ook andere administratieve werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld helpen bij de maandafsluiting. Je werkt samen in een team met twee andere collega’s namelijk de teamleider boekhouding en de crediteuren beheerder. Daarnaast werk je veel samen met de collega’s van inkoop, IT en commissiebeheer.
Jouw taken en verantwoordelijkheden
Je bent zowel uitvoerend als controlerend betrokken bij alle operationele financiële processen. Hieronder zaken die tot jouw terugkerende werkzaamheden behoren:
- Hardware facturatie: het juist, tijdig en volledig verwerken van alle hardware inkoopfacturen in de backoffice en toezien of de verkoopfactuur juist aangemaakt wordt
- Betaling: het juist, tijdig en volledig betaalbaar kunnen stellen van de hardware inkoopfacturen
- Overige facturatie: het juist en tijdig boeken van overige facturen en deze betaalbaar kunnen stellen
- RMA: het juist, tijdig en volledig afhandelen van alle binnengekomen creditnota’s
- Processen: bijdrage leveren aan het optimaliseren van, de voor de functie, relevante processen
Je bent in staat om
- Accuraat en zorgvuldig te werken
- Eigen werk goed te organiseren
- Instructies en uitleg te geven aan non-financials
- Verantwoordelijkheid te nemen in de toegewezen taken
Je beschikt over
- Drive om zaken in detail goed af te ronden en geen geld te laten liggen
- Gezonde dosis werklust en doorzettingsvermogen
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden
- Affiniteit met IT en automatisering
Wat vragen we?
- MBO+ werk- en denkniveau
- Ervaring met boekhoudpakketten voor het MKB (bijvoorbeeld Exact of Navision)
- Goede beheersing van de Office Pakketten en specifiek MS Excel
- Goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift
- 0-2 jaar ervaring in een commerciële organisatie
Wat wij bieden
- Een afwisselende en zelfstandige functie in een informele en dynamische omgeving
- Goede marktconforme arbeidsvoorwaarden
- 23 vakantiedagen
- 8% vakantiegeld
- Pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- Collectieve Ongevallenverzekering
- Gedeeltelijk thuiswerken mogelijk met een daarbij behorende thuiswerkvergoeding
Over allservices
allservices Distribution bestaat uit de bedrijven allservices, allservices Prepaid, Optie1 en Green for you. Met 44 collega’s ondersteunen we zo’n 500 partners. Dit zijn onder meer retailers, e-tailers, callcenters, financieel adviseurs, hypotheekadviseurs en verduurzamingsspecialisten.
Onze basis ligt in de telecom waarbij wij een platform bieden voor onze partners waarmee zij abonnementen kunnen aansluiten voor mobiele- en vaste telefonie, voor de verkoop van prepaid vouchers en andere value cards en voor de inkoop van hardware zoals smartphones en smarthome producten.
De ondernemers van de 45 Optie1 winkels hebben een breed assortiment van telecom gerelateerde producten en diensten, verduurzaming en “smart living”.
Met Green for you richten we ons op het verduurzamen van woningen en bedrijven met onder andere de verkoop en installatie van zonnepanelen, warmtepompen, isolatie en laadpalen. Hierbij bieden we ook een platform waar partners op een eenvoudige manier offertes kunnen maken.
Interesse? Solliciteer direct!
Stuur jouw motivatie en CV naar hrm@allservices.nl en wie weet word jij wel onze nieuwe collega!