Debiteurenbeheer en Cashmanagement
- Maarssen
- Full-time (40 uur)
- Status: gesloten
Wat ga je doen?
Voor onze afdeling Finance zijn we op zoek naar een zelfstandige, doelgerichte en accurate beheerder die in staat is om de administratieve vastlegging, analyse en voorspelling van de debiteuren- en cashtransacties en –posities efficiënt te organiseren en uit te voeren.
Jij bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer, het afstemmen en bewaken van de partnerlimieten en input te leveren voor de cashflow forecast. Jouw belangrijkste doelstelling is om ervoor te zorgen dat alle relevante transacties tijdig, juist en volledig worden vastgelegd en er voldoende transparantie en inzicht is in de (ontwikkeling van) de cash- en debiteuren posities.
Binnen allservices kom je te werken in het finance team die bestaat uit CFO, Financial Controller, Business Controller, 3 marge analisten, crediteurenbeheerder, debiteurenbeheerder en financieel administratief medewerker.
Functieomschrijving
- Debiteuren: het juist, tijdig en volledig voeren en beheren van de debiteurenadministratie inclusief het beheer van de debiteurenkaarten de oplevering van bijbehorende rapportages en informatie (bijvoorbeeld voor de Accountantscontrole)
- Limieten: het afstemmen, evalueren, bewaken en registreren van de partnerlimieten. Je bent het eerste aanspreekpunt hiervoor
- Bank: Aanspreekpunt voor alle operationele bankzaken. Het juist, tijdig en volledig verwerken van alle banktransacties
- Processen: het initiëren, voorbereiden en uitvoeren van procesverbeteringen op het gebied van debiteurenbeheer en cashmanagement in brede zin. Bijvoorbeeld het automatiseren van het reminderproces en het opzetten automatische facturatie voor nieuwe business modellen
- Cashflow Forecast: Jij speelt een belangrijke rol en levert input aan de Business Controller om korte en lange termijn inschattingen te maken van de cashpositie van de diverse entiteiten
Functie-eisen
- Afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau in bedrijfseconomische richting
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring, opgedaan bij een profit-organisatie
- Goede beheersing van de Office-pakketten en specifiek MS Excel
- Je bent service-gericht ten opzichte van onze partners
- Je voelt je thuis in een scale-up omgeving en levert ook graag je bijdrage in het verbeteren van onze processen
Vaardigheden
- Je bent in staat om:
- Eigen werk goed te controleren, te plannen en te organiseren
- Knelpunten te signaleren en deze proactief op te pakken
- Verantwoordelijkheid te nemen in de toegewezen taken
- Helder te formuleren zowel schriftelijk als mondeling
- Je beschikt over:
- Goede analytische vaardigheden
- Drive om zaken in detail goed af te ronden en geen geld te laten liggen
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden
- Enthousiasmerend, overtuigingskracht
- Affiniteit met IT en Automatisering
Wat wij bieden
- Je gaat als debiteurenbeheerder aan de slag binnen een team van gedreven, maar bovenal gezellige financials in een ambitieuze organisatie met een informele en prettige werksfeer
- Salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring
- 23 vakantiedagen
- 8% vakantiegeld
- Pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- Collectieve Ongevallenverzekering
- Hybride thuiswerken hoort tot de mogelijkheden
- Een laptop en mobiele telefoon
Nog vragen?
Heb je na het lezen van de vacature nog vragen over de functie neem dan contact op met mij, Elja Abdullaeva, via LinkedIn of email (e.abdullaeva@allservices.nl). Ik vertel je graag meer over deze vacature en onze organisatie.
Wil je direct solliciteren? Stuur dan je CV naar e.abdullaeva@allservices.nl en wie weet word jij wel onze nieuwe collega!