Crediteurenmedewerker
- Maarssen
- 32-40 uur
- Status: gesloten
Wij zijn voor onze afdeling Finance op zoek naar een zelfstandige, doelgerichte en accurate crediteurenbeheerder die in staat is om voor administraties van meerdere werkmaatschappijen de crediteuren te beheren en te zorgen voor tijdige betaling aan onze partners.
Het finance team zal bestaan uit een CFO, Financial Controller, Business Controller, 3 marge analisten, Crediteurenbeheer, debiteurenbeheer en een financieel administratief medewerker.
Over allservices
“Eén portaal, alle services”
allservices Distribution bestaat uit de bedrijven allservices, allservices Prepaid, Optie1 en Green for you. Met meer dan 40 collega’s ondersteunen we zo’n 500 partners.
Onze basis ligt in de telecom waarbij wij een online platform bieden voor onze partners voor het aansluiten van abonnementen voor mobiele telefonie, telefoons en vouchers.
Via onze ondernemers van Optie1 winkels bieden wij zelf ook een breed assortiment van telecom gerelateerde producten en diensten, verduurzaming en “smart living”.
Met Green for you richten we ons op het verduurzamen van woningen en bedrijven met onder andere de verkoop en installatie van zonnepanelen, warmtepompen, isolatie en laadpalen. Hierbij bieden we ook een platform waar partners op een eenvoudige manier offertes kunnen maken.
Jaarlijks is onze omzet zo’n 30+ miljoen. Met de groeiambities in verduurzaming moet in een paar jaar tijd de 100 miljoen-grens overschreden worden. Ons huidige team zal dan ook flink moeten uitbreiden.
De functie
Je bent als Crediteurenmanager onder andere verantwoordelijk voor:
- Inboeken van facturen in Scansys
- Crediteurenkaarten schoonhouden
- Betalingen afletteren
- Betalingen klaarzetten
- Beheren van pinpas- en creditcardsystemen
- Functioneel aansturen financieel administratief medewerker
- Specificaties aanleveren bij onze leveranciers / partner
- Maandelijks ouderdomsanalyse rapporteren
- Maandelijks tussenrekeningen beheren in maandafsluiting
Functie-eisen
Voldoe je niet volledig aan alle functie-eisen, maar geloof je dat je iets kan toevoegen aan onze organisatie dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren.
- Afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau in bedrijfseconomische richting
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, opgedaan bij een profit-organisatie, bij voorkeur bij een handelsonderneming, distributeur of zakelijke dienstverlener
- Een goede kennis van Excel en een goede beheersing van de overige officepakketten
Vaardigheden
- Drive om zaken in detail goed af te ronden
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden
- Enthousiasmerend, overtuigingskracht
Wat bieden wij?
- Een afwisselende functie in een jong en dynamisch bedrijf
- Hybride thuiswerken
- De kans om je verder te ontwikkelen
- Veel ruimte voor eigen inbreng, we staan open voor verandering en nieuwe inzichten
- Competitief salaris afhankelijk van je ervaring
- 23 vakantiedagen
- Pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- Collectieve ongevallenverzekering
- Laptop en telefoon
- En natuurlijk, super leuke collega’s, bedrijfsfeestjes en nog mee
Nog vragen?
Heb je na het lezen van de vacature nog vragen over de functie neem dan contact op met mij, Elja Abdullaeva, via LinkedIn of email (e.abdullaeva@allservices.nl). Ik vertel je graag meer over deze vacature en onze organisatie.
Wil je direct solliciteren? Stuur dan je CV naar e.abdullaeva@allservices.nl en wie weet word jij wel onze nieuwe collega!